Sunday, July 31, 2011

convocation day of mine.. ^_^



Pejam celik jer..aku dah abiz blaja..huh..3 tahun aku harung macam2 dugaan..Tuhan je yang tahu..Start masuk KUIM (Kolej Universiti Islam Melaka) 16 Jun 2008..Sday kot..aku lansung tak de kawan..orientasi sorang2 jer..sume pandang aku pelik..huhu..pastuh bile dah masuk kelas..aku ade la kawan :P.. bukan pe..aku nih memang cam jenis tak ramai kawan..nak tahu sebab pe? aku lebih pentingkan kualiti dari kuantiti.. (Sorry to say guys, dats da truth bout me) kalo tak caye, g la tanye sume kawan2 aku time kat sekolah..berape kerat jer kawan aku ade..hahaah..kawan aku memang ramai..tapi yang betul2 rapat tuh..boleh kire dengan jari :P 

Mesti lepas ni aku rindu kat KUIM..(Hhahaha) siyez aku rindu..macam2 kenangan ade kat ctuh..ase nyer kalo wat novel start aku sem 1 sampai sekarang memang laku..hahaha tajuk dier "3 tahun"..ceehh tajuk pendek..tapi penuh makne ooo...huhu....tengok le kalo aku rajin nak wat..kot2 sume leh suke..memang aku tak de tipu dalam cerite tuh..sume nyer real.. :P (Adoi aku rindu la kat lembu2 kat ctuh, bangau2 sesat, dan lain2 lagi) hahahaa...

Sampai la aku dah abiz final exam.. aku dok umah..mule2 ade hasrat nak keje..sume tempat aku g..tapi aku x de rezeki..satu pown tak nak amek aku bekerje,..hahaha (yelah aku ni berhasrat nak sambung belajar lagi) mungkin yang tuh nampak kot kat muke aku..hahaha..its ok..aku x heran .. 

Macam tak caye jer..esok hari Isnin 1/8/2011 sume umat Islam akan berpuase..memang cepat gler mase berlalu..kalo tak silap aku..mase2 ni aku kat tempat praktikal, berpuase..penat dier tak yah cakap la..Tuhan jer yang tau..memang aku kuros kejap la time praktikal..

26 Julai 2011
Mase nih tarikh heboh nau nak berlatih untuk konvokesyen..aku tak naik pentas pown..untong ler orang barisan depan aku..aku nih juz tukang tengok..hahaha..dok sampai tengkuk aku naik sakit..memang terlalu banyak istiadat..dah nme pown istiadat konvokesyen..hahaha..balik tuh aku, ita, ekin, ekin perlis n siti g mkn kt taman mini.kat ctuh ade gerai makan..memang sedap makan kat ctuh..hahaha..nak tau g ler sendiri..ceeehh~~ dah pomot tempat lak aku nih.. pastuh aku balik la umah.,.

27 Julai 2011
Mase ni waktu dinner..memang malam tuh aku ala2 mak ngah..merah wooo~~hahaha..sep la lembu tak de..kalo tak kene kejar..hahaha..yang lain2 sume memang melaram habiz..hahaha..mawi lak ade..tapi aku tak heran kan mawi tuh sangat..(kureng minat) ..so abiz je sume2..ape lagi..bergambau sakan ler..hahha... balik tuh je dah pkul berape..sok pagi lak kene bangun awal..

28 Julai 2011
Hari yang dinanti2 kan sume orang..Hari yang tersangat penting untuk bebudak KUIM, termasuk aku..mule2 tengok memang gigil nak naik atas pentas. tapi bile turn aku..aku blank terus..hahaha..cam tak de perasaan..siyez aku ase badan aku cam kertas..hahahaha..selesai lah sudah..tapi ati aku sayup la hari tuh..aku ase cam x complete..aku sday bile sume amek gambar dengan mak n ayah..aku? juz dengan mak..dalam ati aku terdetik.."kan besh kalo abah ade" hmm..bile di pikir kan balik..aku ase mak aku seday..tuh yang dier dok dalam kete..entah2 dier nangis..tah la..sebab arwah abah penah cakap kt mak aku..suh mak aku amek coti sebab nak g same2 time aku konvo tuh..tah la..Allah lagi syg kan abah aku..tapi aku lupe kejap masalah aku bile Afiq cakap nak datang..aku hepi sangat ^_^  (thanx ea awak sebab datang) awak betul2 wat saye lupe kan rase sday teringat kat arwah abah..Mase tuh mak pown ade..hehe..so amek la gambar same2 :)

i miss u Muhammad Afiq Abd Razak & 4 sure i miss my dad a lot..Abah i wish u were there :'(


………♥
…..♥………♥
…..♥……………♥
…♥………………..♥
..♥………………….♥
.♥……………………♥… ……♥….♥
♥…………………….♥… ♥…………..♥
.♥…………………….♥.. ……………..♥
..♥…………………….♥. ……………♥
…♥…………………….. …………..♥
…..♥…………………… ……….♥
……..♥………………… ……♥
………..♥……………… ….♥
……………♥………….. .♥
………………♥……….♥
…………………♥…..♥
………………….♥..♥
……………………♥
……………………♥
…………………..♥
……………………♥
……………………..♥









No comments:

Post a Comment