Tuesday, January 3, 2012

Shopping!


Ari ahad arituh.. kalo x silap aku 1.1.2012.. aku kn balik umah.. kat melaka.. tah mcm mana hari tuh.. kte org 1 family tergerak nk bershopping.. hahaha.. kt mne? kL la.. adess.. destinasi.. nk g tempat len.. tapi tersesat lak kt kL...hahaha.. so jalan punye jalan sampai la kat SOGO.. dulu2 mse kecik2 aku penah g.. tapi bile dh besa nih.. baru kali nih nk g..hahaha.. nk cari parking keta.. mmg susah gler.. last2.. parking kt mne tah kt bangunan tuh.. pas park keta.. g turun lift g mkn.. hahaha.. mmg agak monyok muke aku time tuh..yela.. crik2 lajan x jumpe2.. haisshh.. sabo je la.. huhu.. last2.. bile shawl.. jubah2.. n lain2 lagi aku dh nmpk..kurang ckit ase nk marah tuh..hahaha..

1st destination.. kedai makan.. mak kete bia perot kenyang dulu.. t dh mkn t bru nk jalan2 kre cm excercise.. tah ler..hahaha.. time nih aku borong shawl pashmina dgn ape tah lg 1.. dgn kemeje.. dgn seluar jeans.. hahaha..siyez sgt murah..huhu.. sep aku tak keje lg..kalo tak.. mmg btol2 aku borong..heheh... so nih la muke aku setelah penat memilih barang2 n membeli belah..hahaha..

Pastuh bile dh balik.. nk g bayar parking.. sgt terbaik.. RM15.00 untk bpe3 jam je kot..hahaha.. x pe la..dh nme pon KL.. :P

No comments:

Post a Comment