Sunday, September 30, 2012

Final exam! menakutkan

Baru lepas makan milo.. aihhh bosan tol la.. aku ase stress lak dok sini tak buat pape.. hmm..sebenarnye tadi aku g giant.. yang dekat sec13.. yelah dekat dengan rumah.. aku survey2 la oven.. so ade la terbekenan 1 oven nih.. not bad jugak harge dier.. 80 lebih..ase cam nak beli je..t senang la aku nak bakar2..heee :) tunggu nex sem lah lepas cuti sem aku nak beli.. syok nye..heee .. t macam2 boleh masak dalam tuh.. lately dapur dalam proses nak disiapkan..yelah.. ambil masa juga nak disiapkan.. huhu.. kadang2 stress jugak bile tak dapat nak memasak nih.. heee tibe2 teringat kat RR.. aku dah janji nak masak kan dier ayam sambal.. tak sabar nak tunjukkan skill memasak aku.heee.. esok aku exam pukul 2.30 kot.. tak ingat la pulak.. subjek english so aku cam tak study sangat.. ngaaa.. semenjak diploma pun aku memang macam nih.. so.. perkara sekarang nih aku kena struggle kat subjek bahasa arab.. finance dengan information technology for business.. you can do it girl! yeah.. huhu..(sekarang nih memang la aku ase cam tak de pape..tapi aku stress lepas exam english nanti sebab paper seterusnye susah la gak..hahaha.. tak pe la..presssure is a part of your life.. if you can't handle it.. it is the same as if you can eat without chewing the food.. well makan pun susah jugak sebenarnye.. hahahah bear that in mind :) nunuite ~ inilah gambar dapur yang belum siap..ngaaa can't wait seriously :)

No comments:

Post a Comment