Wednesday, September 11, 2013

separuh bebas

Haaa kali ni cerita aku bertajuk separuh bebas.. hahaha mcm entri aku sebelum ni aku rasa macam tak de kene mengene langsung..hahaha lawak okeh? separuh bebas ni kire macam lapang sikit la kepala otak aku.. mane tak nye tadi aku dah habiskan present tour planning..hahahah lepas abis ape lagi aku berpesta la dengan kak teha.. makan byk2.. tepanyaki chicken rice.. tom yam.. coffee ice cream.. ape lagi petang sebelum balik singgah la kejap kat seksyen 2 g makan ABC.. hehehe.. macam ni la cerita dia kalau aku nak celebrate bile bende dah settle..makan, makan dan terus makan.. hohoii..aku tak tau la.. macam hari ni hari aku agak gembira lah.. lepas ni nak settle kan kerje research.. hahaha sikit je lagi.. lepas tuh ade test subjek front office..then ade la cipot2 keje ckit then bebas! study untuk final exam then aku bebas lah sebulan okey? hahahaha.. hari ni aku macam agak selekeh.. nak tgk ? haaa ni la aku yang mata terbeliak besar tuh..


actually aku nak amek gambar..tapi bateri fon dah flat (leper) hhahaahahah!

ni la muka bahagia aku..wakakakakak!

aku ni pemalas betul nak cas tipon..ahaiii pemalas betul..hehee yg acik nye no ade misscall..yg frenda mesej.. ape lagi? hahahah last2 ble bukak tipon aku nak mesej dengan mak..achik lak tipon.. heheh risau sangat la kalau aku tak angkat tipon.. memang la tipon tutup tadi.. tapi bateri dah mati.. tau tau je dah bank in..hahaha suke nye.. macam tau tau je..maceh achik.. biase la student.. hahaha.. ok la aku sekarang tengah berperang ni.. sama ada nak balik melaka ke tak.. rase nye macam tak je.. mungkin aku jalan2 kat shah alam tak pun keyel jelah..hehehe.. bukan selalu ye tak? hehe.. Suke nye hari nih :D

No comments:

Post a Comment