Wednesday, October 9, 2013

hati gumbira.. :)

Seperti biase la macam hari-hari aku kat Msu ni.. aku ni jarang sangat berblog ni melainkan ada beberape peristiwe yang aku rasa macam nak simpan. Hari ni last exam aku means yang bertulis lah.. kira macam dah merdeka la jugak tapi yang tak best nye aku ade practical test hari jumaat ni. Aku ni kalo boleh lagi prefer exam yang berunsurkan penulisan dari aku kena buat depan orang. Aku pun tak tau ape masalah aku sebab aku macam cepat nervous tak tentu pasal then nanti semua yang dah dirancang kan jadi kelam kabut.. hehe.. kelakar jugak bila pikir-pikir balik. Aku rasa darah gemuruh dalam diri aku ni kadang-kadang memang tak boleh nak buang.. hahaha! ok fine kalo nak di jadikan cerita untuk hari ni aku rasa boleh tahan gembira dan sedih la. Entah la aku pun tak nak start. ok la aku start dengan cerita gembira dulu lah. Cerita dia macam ni, actually tadi last exam aku. Paper tourism planning & development. Actually miss dah bagi dah ape yang patut aku baca untuk exam tapi aku rasa untuk 4 subjek sebelum ni aku dah all out so yang last ni aku cuba gak nak hafal dan paham tapi tak boleh. Terok jugak aku rasa paper aku yang ni. Sebab 99% pandai-pandai otak aku je jawab.. hahaha! lawak pun ade bile fikirkan balik. So bila dah habis paper tadi aku pun jumpa amin. Aku nak pulangkan buku Front office yang aku pinjam dari dia. aku ingatkan dia dah benci aku sebab nye dia jalan laju-laju nak ingore aku.. aku kejar dia then kteorang chat la macam biasa.. aku pulangkan buku dia then dia minta maaf pasal hari tuh. Aku pun mintak maaf pasal hari tuh. hahah mungkin aku emo sangat sebab tak dapat nak pergi Langkawi.. huhu.. sumpah aku teringin sangat nak pergi sana.. Entah la kecewa sebenarnya.. hahaha!rasa macam nak pergi jugak even frenda tak dpt nk pergi. ngaaa so damn much nak pergi.. huhu.. sebab aku dah lama plan.. actually nak pergi sebab i wanted to go to that cable car.. memori masa aku 13 tahun tuh dah lama sangat sekarang aku dah 23 tahun.. bayangkan 10 tahun lalu. bESIDES Langkawi dah banyak sangat perubahan kata nya.. Rasa macam aku nak buat keje gila la.. aku dah hati kering je nih.. siyez.. ok la kembali ke kes asal, aku pun dah ok la dengan amin.. tak nak la gaduh-gaduh dah besar kot.. huhu.. aku pun tak la simpan dalam hati sangat.. then lepas dah pulangkan buku amin tuh aku n kak teha dgn yang lain-lain g lah kat u-cafe. aku sumpah tak de mood nak makan sebab paper last tuh aku macam main hentam je.. terok betul rasanya. Lepas tuh aku duduk je lah dgn saadah. So aku pun borak-borak dgn dia. so dia pun tanya aku sama ada dah dapat tau carried mark untuk subjek research, aku ckp la tak tau.. kenapa? saadah dah tau ke? dia cakap dier tau aku punya carried mark.. lepas tuh guess what??? hahahah aku dapat A- ????!! hahahah terkejut aku nak oiii macam tak percaya je.. heheh.. sumpah tak percaya.. heheh.. aku rasa gembira sangat.. sebab a few je yang dapat markah macam tuh.. huhu.. so setakat ni la Subjek Front office management dgn research jelah yang dapat A- kot.. huhu.. harap-harap bila dah dicampurkan dengan result final exam ..dapat la A jugak..hahaha boleh la aku naikan pointer aku yang parat-parat je sekarang ni.. heheh aku sampai tipon mak lah..ahahah gembira ok? btw aku pun dah nak pindah.. tak lagi duduk kat rumah WTF tuh..hahahah free! Ya Allah aku rasa gembira sangat.. memang tak terhingga..well tak lama lagi aku dah nak cuti sem.. sebulan? lama kan? mesti nanti aku rindu kat dia.. Ya Allah aku tak tau la kenapa dengan diri aku.. Sekarang ni macam hati aku tertutup untuk lelaki lain.. memang gila kan? mungkinkan ini jawapan untuk apa yang aku selama ni cari-cari? huhu..aku malu approach dia.. tapi aku tak tau la kan dia pun ada rasa yang sama macam.. siyez la.. kalo dia untuk aku.. aku la orang paling gembira dalam dunia ni.. hehe.. Ok la untuk berita sedih tu,kecian kat dia.. sebab nye dier dah g tau parents dia yang aku memang nak datang.. sumpah aku rasa serba salah.. aku tak suka buat orang tua rasa kecewa.. sebab dulu-dulu ex aku penah jugak buat macam tu kat mak aku..kata nak datang la sume-sume ..mak aku siap dah masak tapi last2 dier datang lewat.. mak aku sampai tertidur tunggu.. sedihkan? aku jenis tak sampai hati la.. hmm tgh la nanti aku cuba betulkan keadaan.. hehe.. aku sebenarnye prefer cakap depan-depan rather than dalam fon or mesej.. aku harap dier tak kecik hati.. aku cuba la pujuk dia.. heheh.. ok lah itu sahaja dari sahaya.. melaporkan untuk hati ini.. hehe.. tata :)










No comments:

Post a Comment