Sunday, April 1, 2012

luahan hati :)

slamat ptg sume.. hmm..elok2 ptg nih aku plan nk g joging kt bwah nih.. aku tbe2 cm malas..heheh x pe la..ade byk lg mse..huhu.. lately aku asik berjalan je.. penat kaki aku..huhu..lenguh2..hahaha Esok aku nak puase lah :) dah lme x puase sunnat :) besh tau .. t cube korang try ..hahah..dh cube nak try lak....heheh.. bukan ape.. kalo korang sume pasan aku suke sgt letak lagu2 kt fb aku kn ? hehe.. aku mmg btol2 maksud kn.. aku mmg terlalu "head over heels" dekat sumone nih.. aku mmg dh lme perhatikan dia... tp aku rse dier x bpe pasan kan aku.. even nme aku pown dier tak tau.. (seday jap T_T) ngee... awk tau tak.. sy dah lame perhatikan awk.. tp awk x pernah perasan..lame-lame hati sy jadi tawar.. sy rase awk perasan.. berdasarkan tindakan sy nih... :) tp still boleh selamat kn.. "KOt" heheh.. juz satu bnde sy nak g tau awk... tp sekali sy dah 100% tawar hati.. sy akan biar awk sampai bile-bile.. sy akan buat tak tau je nanti ..heheh.. sy nih jenis keras hati.. sje je nk bagi hint awl2.. huhu.. Setiap ape sy buat.. tuh sume sbb nak kan perhatian awk.. tp pelik kwn2 awk lak yg perasan kan? ngeee tunjuk gigi jap...huhuh..~
hahaha...kan..tgk terok kn muke aku? :P

No comments:

Post a Comment