Saturday, April 7, 2012

unexpected :P

hoho~ kejadian nih terjadi ari jumaat rituh.. 2 days ago...kebenaran terserlah... siyez aku jd seram... n sekarang aku tau kau sape.. okie2... 2 times makan kat the tmpt same.....huhu...kunon nk kurang kn kolestrol dlm badan aku nih... hahaha... x de mkne nyer.....borak2 sampai lebam... hahahaha aku lak asik nak gelak...d cmpur dgn situasi tmpt yg sgt "disaster".... Bhahahahahahah....... ari nih aku x tau nak wat per... bosan kot... ngee kalo aku blik umah... leh ler g jalan2 dgn adk aku...huhu.. jap2 dh bpe lme aku tak blik umah nih? jap2 tgk kalender.. heeee~~~ adesss bile aku nak blik umah nih..huhu kalo aku blik... leh surut duet aku...hahahah sbb nyer aku knl sgt adik aku tuh..huhu.. lg pown dah janji nk belanje dier kn...kang wat muke lak...bahahaha... hmmm..bile nak blik melake nih....~ ngeee~~diz week adik aku x der... so nex week pown dier x der...haiihhh ape aku nak wat nih...arrrggghhhh buhsan tol~~~20.4 la bru aku blik melake..huhu... fenatttt oooo000.. kalo aku ade kete.. x yah ckp la.. asal tergerak nak blik.. aku hilang dhhhh..huhuhu... ok lah.. sume lagu2 aku bg kt fb tuh... ko x yah nk pasan sgt untuk kau... aku dah tawar ati dgn kau...okie.... tapi tak tau lah kan... sekarang kau lak terhegeh2 kt aku... dulu aku tergile2 kn kau.. JUAL MAHAL...aku tak mintak pown nak kapel dgn kau.. at least ko jd kwn dgn aku pown ok dar~...huh~! nak ngadu masalah la pejadah la....... shit.... aku mmg layan... (dlm ati errr go to hell ) hee~ aku mmg jahat.. sbb kalo x suke or pe ker... sila cakap.. sbb kalo aku berdendam... terok... ingt yer.... aku boleh jadi baik.. nampak cm bodo... tak tau pape.. inside.. no one ever knew... heee~~ Sebab kalo aku dah tekad... Aku buat ....... kalo ko rase nak sakit kan hati aku.... aku 10 kali gande boleh buat..... sampai ko betol sakit hati dengan aku..... :)

No comments:

Post a Comment