Saturday, July 7, 2012

fikiran celaru :(

Dear diary.. selamat ptg... Seperti biase aku dok sorang2 kat umah nih tak buat pape.. nk kte assignment belambak.. tak jugak.. hmmm.. tah la..aku bosan la.. aku sebenar nyer terkilan.. bukan terkilan sebab ape.. aku rse sunyi giler2.. hmm bukan nye aku nih nak kan perhatian ke ape.. juz.. tah.. aku pown tak tau npe dgn diri aku.. kalo aku sorang2 aku senang down.. hmm aku benci sorang2.. bukan aku tak nak ikot budak umah aku g kl.. stay hotel sume2.. juz aku tak nak.. aku rse segan.. tahla.. sebab bg aku dierog tuh org luar kot.. hmm.. byk perkare aku terkilan sbnarnyer... nk tulis pown cm serbe salah... tah la.. aku pown tak tau lah... aku dah ade laptop baru.. tp life aku boring gler.. rituh balik pown aku bukan nye dpt melawat kubur arwah abah.. aku teringin sgt nk kuar berjalan.. tapi tak de spe nak teman.. bukan nye bermaksud aku ajak lelaki.. aku nih cam terlalu terhegeh.. I JUZ NEED A FRIEND.. sbb mostly kwn2 perempuan aku nih sume nyer ade hal tersendri.. dah sume dok area2 selangor.. kl.. senang la tiap2 minggu nk balik.. kalo ade yg lagi sorang pown.. dier blur giler.. aku kadang2 ase nk sepuk je.. hmm.. nasib la aku nih penyabar.. tah la.. smlm aku bergayut dgn adk aku.. macam2 hal... aku stress.. pgi td mak tepon aku.. dier ckp ..dier kt jb.. aku cm kecik ati.. npe anak dier yg kt shah alam dier tak penah nk datang jenguk2????? aku ase sedih gler.. kadang aku ase cm nak nangis.. hmm sumpah aku kecik ati.. boleh tak aku nak nangis??????? aku tak nak kan kebebasan melampau cm nih... Ya Allah npe lah Kau biarkan aku cm nih... kalo aku nk kuar berjalan2 bukan tak boleh.. aku tak nak membazir..sebab aku tau perangai aku.. aku nih jenis suke membeli.. n kali aku keluar.. mmg sah2 duit aku abiz.. aku tak nak susahkan mak aku.. tapi aku tak paham... npe npe npe... mak aku tak nak dstang jumpe aku kat sini.. bile aku tanye2 member2 sume..parents sume datang tgk2 anak2 dier.. tp aku????? sorang2.....emosi lak aku ptg2 nih... yA Allah kuat kn lah hati aku nih... aku stress dgn kesunyian :( ape salah aku Ya Allah sampai kan Kau buat kan hati aku rase kosong.. seolah2 aku tak ade sape2? dah la Kau ambik abah aku... yang mmg sah2 aku manje dgn dier.. Aku sedih Ya Allah... Aku sunyi.. Aku cemburu tgk org lain ade ayah....... Ape salah aku..... Berdose sgt ke aku kat Kau Ya Allah?

No comments:

Post a Comment