Thursday, July 12, 2012

Syukran Ya Allah :)

Hari- hari yang aku lalu nampak cam kosong.. even aku dapat seorang kawan lelaki.. yang aku rase ok..dier memang cam perangai abah aku.. :) dier punyer sense of humor siyez cm arwah abah.. aku suke gile2.. huhu.. dah la men rugby.. sume2 tuh mengingatkan aku katarwah abah aku.. tapi tak per.. aku biar kan dulu hal tuh... lagi pown sekarang dier bz.. ade latihan industri kat ktmb.. hehhe.. aku paham penat dier cm ner sebab aku dulu penah jugak rase.. siyez penat.. hehhe memahami kan aku? bahahah puji diri sendiri.. lately aku rase cam kosong.. may b sebab aku sunyi agak nyer.. tapi aku tau aku tak pernah berseorangan.. Allah ade untuk aku.. minggu nih senang cite aku boleh cakap minggu rezeki untuk aku.. sebab ape? no 1. mase aku study arab kat library hari isnin rituh.. 9 Julai 2012 yerr aku jumpe RM70.00.. tuhan jelah yang tau perasaan aku time tuh... tak dpt nak gambarkan.. lepas tuh hari nih aku dapat RM200.00.. semalam lak epoi kuase 2.. budak kelas EGP belanje aku air teh o ais.. huhu.. rezeki2.. heheh.. Then mase ade kelas finance.. ade kuiz.. aku dapat jawab semua.. sume nyer betol.. Aku rase gembira sangat2... Tapi dalam aku rase gembira.... ade jugak rasa kosong tuh.. arwah abah.. tarikh sekarang nih 12.7 dier tengah bertarung nyawa kat wad icu.. aku mmg tak dapat lupe... aku rindu kat arwah abah... aku syg kat abaah... hhmmm kadang aku rase ralat bile org tanye ayah awk keje ape... ayah keje ape.. aku mmg selamber ckp ayah dah meninggal.. tp dlm hati aku luruh kot.. hmm... tah la... lantak la..... aku memang kasar luaran.. dalam.. aku lembut gile.. kalo lah orang tau aku cam tuh.. alangkah orang tau aku nih cam ner.. hati mudah tersentuh...... sangat2... orang lain yang pernah cakap dier dah penah rse susah kadang aku nak uji je.. kalo ayah-ayah awak semua tak de.. dalam keadaan awak sume memerlukan.. ape korang rase??? aku paling benci budak2 tak respect mak bapak.. korang sume sangat bebal... Aku syg gile lak family aku.. susah senang sume dengan dier orang.. tapi orang luar tak pernah paham.. mereka sekadar melihat dan mendengar.. tapi tak mengalami... Azam aku sem nih.. aku nak dekan.. insyaallah..

No comments:

Post a Comment