Thursday, June 27, 2013

27 Jun 2013

Patutnya hari ni hari aku bz dengan kelas.. sepatutnya 3 kelas tapi entah macam mana tak ade kelas pulak..sepatutnya ade subjek tour planning, research methodology, dengan ape tah satu lagi subjek.. front office.. asal tah sume nak pelik bile aku cakap aku baru nak amek subjek tuh semester nih.. yelah mungkin salah aku la.. awal2 semester aku malas nak amek subjek banyak2.. last2 aku tersekse..hahaha padan muke aku.. yelah orang lain sume susah payah nak abizkan subjek.. aku lak rilek2 kat umah.. kadang2 tuh ade kelas satu hari satu je.. dan kadang2 tuh tak de kelas langsung.. memang nak rilek punye pasal aku agak tersekse sekarang..bayangkan 6 subjek untuk semester ni.. semua nya subjek yang agak tuf2.. memang la aku tak dapat nak bayangkan.Bukan ape jenis tak suke nak serabutkan diri. semalam aku call mak tanya kan pendapat dia tentang aku nak sewa rumah lain. Mula2 tuh mak macam sokong tindakan aku tapi lama-lama lepas aku sendiri cerita pasal rumah sewa tuh serba tak ada, katil tak de, almari baju tak de sedangkan baju2 aku aku belambak, meja study tak de dan paling teruk lah..mesin basuh tak de.. Agak terseksa cerita dia.. so aku dah buat keputusan aku tak nak pindah. Biarlah sewa rumah nak naik ke pape ke aku tetap nak stay kat sini. Aku bukan jenis susah nak suaikan diri tapi masalahnya ade terlalu banyak. Serba kekurangan rumah tuh.

Berbalik pada cerita aku hari ni.. hari yang paling buat aku rasa gembira. Bukan apa, sebab tak ada kelas.. hahahah aku agak rilek. Tak payah nak masuk kelas sume2 tuh juz pegi kat teather hall A513 join jelah aktiviti dengan mentor kesayangan aku madam Humayrah.. hehehe siyez aku suke sangat hari ni..bukan takat tu,, entah la perasaan aku ni.. aku tak tau kenape.. aku gembira sangat mungkin sebab ade budak tuh kot..hahaha aku rasa macam dah start sayang kat dia lah.. semua pasal dia aku nak amek tau.. tapi aku takut nak sayang orang macam orang dulu2 sebab aku takut kecewa. takut sangat. sebab aku ni tak kuat sebenarnya.

Lagi pun aku rasa dengan berkawan tak jadi masalah. Sebab kalau macam aku luahkan ape yang aku rasa.. nanti perkara yang sama akan berulang kembali so aku tak sume2 tuh jadi.. berdiam jelah..hahaha masalahnya aku sendiri tak tau apa masalah aku.. kalau lah kau tau malam kau amek tips untuk subjek EOP kat mekdi tuh buat aku rasa terkilan sebab kau bawak gf.. hahaha.. aku menangis kot lepas balik rumah tuh.siyez aku rasa down giler..dah la tak wish aku nye bezday..hahahaah.. (gedik)

Aku tak tau kenapa aku rasa tenang tgk muka kau.. macam ada sesuatu .. nervous.. hahahah cm sial.. tapi kat luaran aku wat rilek je..hahaha aku janji aku akan jaga buku kau baik2..nanti aku balutkan buku kau bg pinjam tuh dgn plastik.. :) heheh aku rasa biar jelah berkawan.. sebab kalo berkawan kalo bergaduh macam mana tetap akan baik.. tapi kalo berloving2 ni kalo dah gado terok jadinya dan kesannya tak bercakap.. aku tak suka macam tuh.. siyez... lately ade jugak skandal2 aku cari aku balik..hahaha.. skandal nih bukan yang buat bukan2 tuh.. kira macam kapel la tapi aku tak kapel pun dgn dieorang.. hahahah mula2 yang cari aku balik acap.. aku layan kan ajar.. dier nih la yang nak sgt dtg time aku konvo nanti.. mmg tak la aku nak bagi dier dtg time aku konvo nanti.. lagi pun kau muda 1 tahun dan aku tak nak lelaki muda. Dah la dier tak sambung belajar.. setakat diploma.. memang aku tak nak dan mungkin mak aku tak kan terima kalau macam mana hensem & kaya pun dier.. seterusnya selang 2 hari dari hari ni, zemy tibe2 wassap aku..terkejut gak la.. tak ape mimpi bodo tuh.. yang ni duduk kat seksyen 15.. kat s.alam tapi dah tua bangka.. umo dah 27 ker 28.. aku pun tak ingat..hahaha siap nak cakap kat aku jangan dendam la ape la.. aku pun dah tak ingat pe bende dah..kau kan ade betine lain.. so aku tak heran sangat.. siap cakap kalo aku bosan2 boleh la cari dier.. memang tak la bro.. kau ingat aku ape? hahahaah go to hell.. :) So sekarang ni aku nak kawan dengan semua orang.. kalo suka kat yang sorang ni, aku diam jelah..hahahahaha :)























No comments:

Post a Comment