Monday, June 3, 2013

Luahan hati yg ke 13 000

sekarang nih aku tgh cuti sem.. short sem.. siyez best.. tapi aku ase bilik aku macam oven.. mohon lemak2 aku terbakar. Masa tido aku berpeluh.. lepas mandi aku berpeluh.. aku wat keje rumah berpeluh..hahahah... memang macam sosej ok.. nak tau nape kalo aku dalam kepanasan aku suke cakap aku macam sosej? penah tengok sosej beku yg lama ade kat luar? berair-air kan? bg aku macam tu la peluh..kahkahakah! siyez dier macam kes peluh jantan. ade lagi bpe hari tinggal nak abiz kan sisa2 cuti.. hmm..sebenar nye aku macam tak de mood nk bercuti.. kucing kesayangan aku hilang.. masih segar kat ingatan.. last paper..subjek recreation management.. aku tak boleh buat.. ape yang aku baca suma tak masuk.. lagi worst tips yang lecturer bagi macam sia2.. maafkan saya Dr..Aku bukan ape.. aku jenis senang terbawak2 dgn masalah.. terutame dengan bende yg aku sayang.. hmm.. sedih tau.. aku kapel pown tak lama sampai berbelas tahun.. ni kucing.. dier setia tau.. hmm mane la dier pegi.. semalam sebelum pegi port dickson mak aku tanya jiran sebelah.. tanya pasal ade nampak tak kucing aku yang hilang.. boleh pulak dier gelak2..mmg mcm kimak jiran aku.. aku jenis tak suke socialize..suare mak cik tuh bukan main sedap.. suke cakap besar dalam tipon.. tp bile jumpe.. alahai.. macam kicap warne kulit nye.. kurang ajar mak cik ni.. aku ase nk pecah kan tingkap kete dier.. aku syak dier buang kucing aku la.. sbb nye ayat yg paling aku tangkap.. " sy tak suka kucing kak..sume kucing sy dah buang..kucing sy pown sy dah buang" well.. muke buruk.. perangai buruk.. hati buruk.. ape lg? terima kasih la labu.. kalo betul lah ape yang terjd sbb kau mak cik.. kte tunggu n lihat ape tuhan buat kat kau..hmm sebenar nye agak dilema nak bawak kete kat s.alam.. bukan ape.. sume bende tak complete lg.. sticker tak tukar lg yg baru.. kad access tak buat lg untuk parking.. lg pown nanti adik aku nk pakai kete ape g keje nanti? so aku ase better tinggalkan kete kat umah jelah buat masa nih.. tak pe lah.. aku leh bakar lemak..hehehe.. lg pown aku aim nk simpan duit..ade agenda yang terpendam..hehehe.. haaa ade lg citer nih.. lately aku asik mimpi kan seorang lelaki nih.. aku macam samar-samar.. siape kah beliau..banyak kali.. semalam la paling terang.. situasi dier masa dalam kete.. kete aku kot.. kebetulan nak kene alihkan kereta..aku nk alihkan tapi dier sgt gentleman.. dier yang alihkan.. heheh.. bukan takat tuh.. he is good looking lah.. kulit cerah.. rambut lurus.. heee... tp tinggi2 aku jelah..adoi sebelum2 nih penah jugak mimpi kan this guy.. ahaii terlalu banyak kali.. last2 aku teringat kes aku masa long sem rituh.. aku penah ternampak dier..dalam chancellor hall.. masa tuh aku dah siap jwb sume soklan.. so aku nk cuci mata.. aku pandang la sekeliling. mata aku tertarik kat seorang lelaki ni.. mmg good looking. kulit cerah.. rambut pacak.. huhu.. mmg tekun jwb soalan exam.. tak toleh2.. aku je yg asik toleh tgk dier..hehehe tp yg perkara pelik yg terjadi.. nak tau ape? last 30 minutes tuh.. aku nk tgk lagi mamat tuh.. dier dah tak de.. sumpah dah tak de.. pelik jugak la..kerusi n meje exam pown tak wujud kat situ sbb nye dikalangan mamat tuh semua perempuan..hmm.. balik cuti tuh aku cerita la kat mak n aunty.. mak ckp la.. entah2 budak tuh jodoh kau tak..heheh jodoh? ahai mak budak tuh hilang.. jodoh ape nye.. aku buat tanggapan yg aku nampak tuh mungkin roh ke pape ke..huhu.. siyez budak yg sama aku nampak selalu ade dalam mimpi aku.. hmm kurus.. kulit cerah.. mata tak sepet n tak terlalu besar..tinggi2 aku.. rambut lurus.. hmmm.. ape kah maksud mimpi aku ? berkait kah? ok la ini sahaja luahan hati yg ke 13 000 :) harap2 lah semester lepas nih best jugak macam short sem rituh.. dudududud~

No comments:

Post a Comment