Saturday, June 8, 2013

Pagi Ahad Sebelum sekolah

Jam kat dalam phone aku dah tepat pukul 12.17 tengahari. Tapi suasana kat sini macam baru pukul 7.00 pagi. Sejuk dier tersangat lah best. hmm perasaan homesick dah semakin menular kat dalam jiwa ni. Tuhan jelah yang tau. Patutnya hari ni baru aku nak balik shah alam. Terpaksa la jumaat lepas aku balik then petang tuh aku terus register subjek. So far tak de pulak subjek yang clashing. Cuma tiap-tiap hari ada kelas. Agak padat jadual. Hari jumaat hari paling tak sibuk . aku suka. kelas ada waktu pagi je so petang tuh aku free. kalo ikutkan hati aku nak keluar berjalan lagi ni. Sebab semalam lepas install microsoft office terus lupa barang ape nak beli. Well excited sangatkan sampai benda yang penting lupa. Bila aku buka balik file gamabar-gambar lama terus hati ni jadi sayu. mana tak nya one big family dah jadi kecil. no dad no big white fat cat .. life tak seceria dulu-dulu. benci memori bila hilang something or someone yang paling banyak bagi impak dalam hidup aku. well thats life. aku terima dan redha. Aku cuma nak tinggalkan shah alam ni secepat yang mungkin. I JUST DON'T BELONG HERE. OK la aku lapar. but the thing is aku masih ragu-ragu. Persoalan yang masih bermain diminda. kalau kita dah tau kedai makan berkenaan menggunakan sihir untuk melariskan makanana yang dimasak dan dijual. bolehkah untuk dibeli lagi? sebab terangan mengatakan makanan yang asal usul nya tidak baik dan telah diketahui.. tak boleh makan ape lagi kalo nak dibuat jadi darah daging kan? hmmm entah la.. kedai makan dah la 1 ni je.. stress pula aku memikirkan.

No comments:

Post a Comment